Всі новини

Ремонт екскаваторів: види поломок, як проходить ремонт у сервісній службі Альфатех

30.03.2015

Екскаватори – надзвичайно надійна спецтехніка, яка призначена для копання грунту. Вони відразу розраховуються для експлуатації в максимально жорстких умовах, але від поломок не застрахований ніхто. Не має значення, через що доводиться проводити ремонт: пізно помічений заводський брак, некваліфіковане використання, непроведення планових ТО і т.д.  Слід знати основні типи поломок.

Ремонт гідравліки. Гідравліка – це потужний модуль, але складний конструктивно. Тому ремонт екскаватора часто полягає саме в наладці гідравлічних приводів. Лопаються шланги, відламуються фітинги та трійники, після тривало експлуатації доводиться відновлювати циліндричні поверхні.

Ремонт ходової частини. Не важливо, на гусеничному ходу екскаватор чи на колісному, проблеми з ходовою частиною можуть виникнути у кожного. Спрацьовуються підшипники, приходять в непридатність траки, лопаються пружини, пошкоджуються шестерні.

Ремонт двигуна і трансмісії.    Ці модулі дуже важливі, тому що забезпечують нормальну роботу екскаватора. А зчеплення в спецтехніці набагато потужніше і складніше, ніж у звичайних автомобілях. Двигун же, найчастіше, являє собою тяговий дизель зі стандартним набором проблем: ПНВТ, форсунки, втрата компресії.

Ремонт електрики. Сучасний екскаватор – це комп'ютеризована машина, якою управляти легше, ніж аналогічною, але побудованої пару десятків років тому. Проблеми з електронікою трапляються. Згоряють мізки, коротять дроти, виходять з ладу реле. Але виробники, як правило, розраховують електроніку з запасом і захищають її від шкідливих впливів. Не варто боятися такого ремонту. 

Ремонт можна розділити на поточний і капітальний. Поточний може проводитися на місці стоянки екскаватора. Сьогодні існує виїзне обладнання та ремкомплекти, здатні впоратися навіть з проточкою циліндрів. Головне – професійний підхід. Капітальний ремонт роблять у спеціальних цехах – це відносно довгий і дорогий процес.