Всі новини

Самоскиди Hyundai з шарнірно-зчленованою рамою

18.07.2023

Hyundai Construction Equipment у 2022 році оголосила про вступ на ринок шарнірно-зчленованих самоскидів з двома новими моделями — зчленованими самоскидами HA30 і HA45, спрямованими на популярні сегменти вантажності 30 тонн і 45 тонн. Перші нові самоскиди ADT вже доступні для замовлення в Україні.

Шарнірно-зчленовані самоскиди HA30 й HA45 ідеально підходять для великих гусеничних екскаваторів та колісних навантажувачів Hyundai. Ці моделі були розроблені переважно для великомасштабних землеробних робіт, будівництва автомагістралей, а також робіт у шахтах і кар'єрах, щоб забезпечити максимальну прохідність та зчеплення з ґрунтом навіть в найскладніших умовах роботи, що забезпечить цілорічна продуктивність для клієнтів.

Нові моделі самоскидів ADT є першими результатами спільної розробки, інжинірингу та виробництва Hyundai Construction Equipment та Hyundai Doosan Infracore.

У 2021 році група Hyundai Heavy Industries придбала бізнес Doosan, який тепер працює — разом з Hyundai Construction Equipment - як окремий підрозділ в рамках Hyundai Genuine. Зберігаючи свої відповідні структури управління та дилерську мережу, обидва підрозділи планують подальшу інтеграцію в галузі досліджень та розробок, дизайну, інжинірингу, закупівель та виробництва.

Шарнірно-зчленована рама

Нові самоскиди Hyundai HA30 і HA45 побудовані на основі концепції повнопривідних шестиколісних самоскидів з обмеженими блокувальними диференціалами спереду і ззаду, а також довговічним диференціалом, який можна блокувати вручну, для максимального приводу і тяги на важкій місцевості.

Самоскиди мають компактний дизайн шасі для полегшення маневреності, з нахиленим заднім каркасом і диференціалом, встановленим спереду в трансмісії ZF, що дозволяє скоротити передню частину шасі. Це призводить до найменшого радіуса повороту у своєму класі й високої стійкості. Самовирівнювальна гідрогазова підвіска на передній осі додатково забезпечує комфортну їзду, забезпечуючи максимальну керованість в складних ґрунтових умовах.

Кільце повороту розташоване перед точкою артикуляції шасі,  що призводить до рівномірного розподілу ваги на передні колеса в усіх ситуаціях руху, забезпечуючи підвищену стійкість і тягу.

Тандемні редуктори на двох задніх осях дозволяють максимальне коливання задніх осей для підтримки контакту з ґрунтом на нерівностях. Один центральний диференціал забезпечує більшу відстань від землі під самоскидом. Оливоохолоджувані мокрі дискові гальма забезпечують подовжений термін служби до 15 000 годин. Гідравлічно активований механічний стояночний гальмівник утримує машину в стані спокою. Самоскиди постачаються з градієнтометром, захистом від перекидання та функцією "Центр тяжіння кузова", що допомагає водіям під час розвантаження і роботи на важкій місцевості.

HA30 має об'єм кузова 22 куб. м (16,8 м³), який збільшується до 23,3 куб. м (17,8 м³) при встановленні задніх дверцят. Більша модель HA45 пропонує об'єм кузова 32 куб. м (24,4 м³), який зростає до 34 куб. м (26 м³) з задніми дверцятами. Обидва кузови самоскидів можуть опціонально нагріватися вихлопними газами двигуна, щоб уникнути замерзання та прилипання матеріалів при роботі в холодних умовах. Також є можливість встановлення внутрішніх сталевих пластів для роботи з важкими та твердими породами.

Перевірена силова установка

Обидва самоскиди працюють на дизельних двигунах Tier 4 Final Scania. HA30 використовує п'ятициліндровий турбований дизельний двигун DC9 об'ємом 9,3 літра, який розвиває 375 к.с. (276 кВт) і 1 876 Нм крутного моменту. Більша модель HA45 використовує шестивалковий дизельний двигун DC13 об'ємом 12,7 літра, що розвиває максимальну потужність 500 к.с. (368 кВт) і крутний момент 2 476 Нм.

Обидва двигуни працюють з восьмиступінчастими автоматичними трансмісіями ZF. Гідродинамічна муфта має блокування в усіх передачах, що знижує витрати палива і підвищує ефективність. Сервісні пункти на рівні землі розроблені для досягнення максимальної ефективності та покращеної безпеки. Капот двигуна нахилений вперед для доступу до фільтрів і заправочних точок, а структура кабіни в цілому також може нахилитися до задньої частини самоскида для доступу до ремонту та обслуговування.

Стандартно встановлена телематична система Hi-Mate від Hyundai з підключенням до супутника і GSM забезпечує доступ до найвіддаленіших будівельних і кар'єрних майданчиків по всьому світу. Це дозволяє віддалено контролювати продуктивність, витрати палива, системні попередження та стан обслуговування, зменшуючи непланові зупинки та покращуючи використання парку машин.

Комфорт і захист

З найпросторішою кабіною ROPS / FOPS на ринку, самоскид Hyundai ADT пропонує ергономічне розташування керування, високоякісне повітряне сидіння оператора, внутрішній рівень шуму всього 72 дБ (А), радіо, сумісне з MP3 і Bluetooth, USB-зарядний пристрій, огородження безпеки з усіх боків і підніжку. У кабіні також є місце для додаткової холодильної/нагрівальної скриньки та 12-вольтових розеток для мобільних телефонів операторів та інших аксесуарів.

Стандартно встановлена система повного керування кліматом кабіни на обох моделях забезпечує максимальний комфорт протягом робочого дня.

Комплексна панель монітора містить вимірювач навантаження, що запобігає перевантаженню та реєструє продуктивність. Діагностичні функції включені в систему моніторингу, а оператор може віддалено перевіряти рівні гідравлічної та трансмісійної оливи з кабіни.

З інтегрованою задньою камерою та великими дзеркалами забезпечується відмінна видимість в усіх напрямках при руху заднім ходом під екскаватором або під час розвантаження.

Для отримання більш детальної інформації звертайтесь до відділу продажу спецтехніки.