Вантажівки спеціального призначення TATRA для сільського господарства - зерновози, лісовози
Вантажні автомобілі TATRA - універсальні машини для сільського господарства, які об'єднали в собі кращі якості великовантажного сідельного тягача і колісного трактора.
Основа машини - тривісний повнопривідний сідельний тягач Т158 Phoenix з односхилими колесами, призначений для установки різної причіпної (навісної) техніки призначеної для будівництва, комунального господарства, гірничої справи, видобутку нафти і газу. Однак серед найбільш популярних галузей застосування машин TATRA, все ж залишається сільське господарство та лісозаготівля:
1. Зерновози TATRA - автопоїзд, оснащений спеціальним кузовом для перевезення продуктових сипучих вантажів (зерна, комбікорму і т.д.). Залежно від моделі кузов вантажівки TATRA може бути виконаний у вигляді цистерни або бункера з заднім або бічним типом розвантаження. Від моделі залежить і колісна формула машини:
-
6X6 - всі шість коліс ведучі (зерновоз TATRA PHOENIX 6X6: тип T158-8P5R33, потужність 462,3 к.с., вантажопідйомність 16500 кг);
-
8X6 - вісім коліс, шість з яких ведучі (зерновоз TATRA PHOENIX 8X6: тип T158-8P5R43, потужність 462,3 к.с., вантажопідйомність 23900 кг);
-
8X8 - всі вісім коліс ведучі (зерновоз TATRA PHOENIX 8X8: тип T158-8P5R44, потужність 462,3 к.с., вантажопідйомність 30500 кг.).
2. Лісовози TATRA - обладнані спеціальним змінним вантажним кузовом для перевезення лісової сировини. Серед найбільш популярних моделей TATRA для лісозаготівель виділяють:
-
лісовоз-трейлер TATRA 6X6 трьох-вісний;
-
лісовоз-напівтрейлер TATRA 6X6 трьох-вісний.
Обидві машини оснащені гідравлічним краном і можуть транспортувати колоди довжиною від 2 до 14 метрів загальної навантаженням 28500-30000 кг.
Унікальне шасі TATRA - основа ефективних перевезень
З огляду на область застосування машин TATRA, обсяги виконуваних робіт і особливості грунту, виробники були націлені надати машині високу маневреність, вантажопідйомність, керованість і прохідність рівну прохідності тракторної техніки. Досягти бажаних результатів вдалося шляхом установки:
-
унікального шасі (основа була розроблена в 1920 році чеським конструктором Гансом Ледвінка, і представляла собою хребтовую раму-трубу з хитними півосями);
-
автоматичної коробки передач Allison;
-
зручної та ергономічної кабіни DAF CF;
-
дизельного двигуна PACCAR MX.
У центрі спеціальної техніки «Альфатех» представлені найрізноманітніші модифікації кузовів вантажних автомобілів TATRA.