Завершено черговий ремонт екскаватора Hitachi 240LC
Сервісна служба успішно завершила черговий капітальний ремонт екскаватора гідравлічного повноповоротного Hitachi 240LC на виробничих потужностях свого підприємства.
Місце проведення робіт: ремонтний бокс центру спеціальної техніки Альфатех (опалювальний, кран-балка 5тон, оглядова яма, гідравлічні стенди, стенди перевірки електрообладнання).
Термін проведення ремонту - 42 дні (грудень 2014–січень 2015).
Машина була знерухомлена, екскаватор Hitachi 240LC завантажили краном на трал і вивантажили на мийці ремонтної зони Альфатеху. З клієнтом підписали акт приймання– передачі і попередній лист погодження робіт і умов договору.
За технологічним процесом провели мийку техніки, окремих вузлів і агрегатів для розбирання і якісного дефектування. Розбирання і дефектування машини виконували в теплому опалювальному боксі (температура в приміщенні виробництва робіт + 18С°). За результатами повного розбирання і дефектування був складений поетапний план на повне відновлення машини.
Розбирання
Зняття двигуна, насоса, гідроциліндрів, стріли, рукояті, ковша, капотів, котків, лінивців, натяжних роликів, РВТ, бака гідравліки, паливного бака, джгутів проводів. На момент дефектування залишився тільки остов машини і кабіна.
Двигун (ДВЗ)
Двигун ISUZU. Капітальний ремонт із заміною гільзо-поршневої групи, масляного насоса, помпи, ремонтом турбіни, заміною форсунок, комплектів прокладок. Ремонт головки блоку циліндрів, заміна напрямних клапанів, клапанів, сальників тощо При ремонті застосовані оригінальні запчастини ISUZU.
ДО: ПІСЛЯ:
Гідравліка
Заміна всіх рукавів високого тиску силової лінії, і заміна РВТ лінії сервоуправління. Заміна ремонтних комплектів колектора повороту і головного розподільника гідравліки. Ремонт головного насоса гідравліки, регулювання згідно з вимогами тесту заводу виробника. При ремонті і заміні застосовані оригінальні запчастини KAWASAKI. Ремонт гідроциліндрів шляхом заміни гільз, штоків і манжет.
Електрика
Проведено ремонт електричних кіл, відновлено штатне освітлення. Заміна підшипників, діодного моста і щіткового вузла генератора, заміна стартера. Заміна електричного насоса підкачки палива. Ремонт соленоїдів сервоуправління гідравліки шляхом заміни котушок і клапанів. Ремонт штепсельних з'єднань, клемних коробок. Ізоляція та поновлення ізоляції проводів і джгутів.
Ходова частина
Рихтування напрямних і захисту котків. Зняття і установка котків опорних. Заміна котків підтримуючих, лінивців (направляюче колесо). Заміна зірочки, ланцюги гусениць з болтами (башмаки залишили старі). Натяжні котки і напрамне колесо, можна не тільки замінити на новий виріб, а й відремонтувати. Що в цілому істотно заощаджує витрати на ремонт.
Ремонт циліндричних отворів шляхом наплавлення і механічної обробки
Проведено відновлення циліндричних поверхонь, розточування-наплавка отворів зчленування:
- стріла - поворотна платформа екскаватора
- рукоять - стріла
- ковш - рукоять
- ковш - бінокль - рукоять.
Відновлення поверхонь проводитися під оригінальні розміри виробника, для установки оригінальних втулок HITACHI. Також можливе підібрати не оригінал, або оригінал інших виробників Hyundai, JCB, Volvo, CAT.
Роботи проводилися на італійському розточувально-наплавочному комплексі SIR-MECCANICA WS2. Запресовування втулок в відновлені отвори проводилося температурним деформуванням (рідкий азот −198,6 °C).
Ковш
Зміцнення пелени, заміна губи, адаптерів і зубів. Часткове посилення і футеровка ковша.
ДО: ПІСЛЯ:
Завершаючий етап
ДО: ПІСЛЯ:
- установка елементів ходової частини, котки, захист, зірочки, ланцюги;
- збирання, установка ДВЗ, гідрообладнання;
- стріла, рукоять, ковш;
- обвязка РВТ, електропроводкою, патрубки, шланги, РТВ;
- заливвання технологічних рідин;
- перший запуск, перевірка в функції роботи всіх систем;
- підготовка до фарбування, фарбування внутрішніх відсіків, фарбування капотів, зовнішніх відсіків і елементів машини;
- заключне збирання і випробовування.
На всі види виконаних робіт надана гарантія на 6 місяців, з моменту введення екскаватора Hitachi в експлуатацію.