Всі новини

Огляд 22-тонного екскаватора HYUNDAI R220LC-9S

26.06.2020

Hyundai Construction Equipment докладає всіх зусиль для створення якісної землерийної техніки, яка володіє максимально корисними характеристиками, більшою точністю, універсальністю і перевіреним якістю. В ряду 20-тонних екскаваторів Hyundai, що поставляються на ринок України, виділимо три базових машини: R220LC-9S, R220NLC-9S і R260LC-9S. Також в Україні доступна модифікація з удленнной стрілою R220LC-9S LR. Найбільшим попитом, з перерахованих вище, користується найлегша модель R220LC-9S, яка в постійному наявності на виставковому майданчику в м. Підгородне.

Огляд машини

Технологія двигуна

Легкість і простота в обслуговуванні  Функція автоматичного прогріву двигуна  Функція запобігання повторного запуску.

Вдосконалена гідравлічна система

Для кращої керованості - нове запатентоване гідравлічне управління. Удосконалена конструкція гидрораспределителя для підвищення ефективності і більш плавною роботи  Нова система автоматичної стріли і повороту при оптимальній швидкості  Функція автоматичного форсування потужності для отримання, при необхідності, додаткової потужності  Для підвищення швидкості циклу вдосконалена система відновлення потоку при складанні рукояті і опусканні стріли   Інноваційні технології гідравлічної системи роблять управління екскаватором серії 9S швидким, легким і простим.

Відсік насоса

Сучасні, потужні, надійні рядні аксіально-поршневі насоси з об'ємним регулюванням, спроектовані компанією Kawasaki. Компактний блок соленоїдів, оснащений чотирма соленоїдними клапанами, одним клапаном EPPR, одним акумулятором зворотного клапана і сигнальним фільтром, який управляє двома швидкостями руху, форсуванням потужності, пріоритетом стріли і захисним блокуванням.

Удосконалена кабіна оператора

Поліпшений огляд  Збільшена кабіна з оглядом 360°  Збільшене скло з правого боку, тепер незбиране, яке забезпечує покращений огляд праворуч  Вікна виконані з небиткого скла з усіх боків, стійкі до появи подряпин або помутніння  Сонцезахисний козирьок  Мінімізований стик переднього скла для кращого огляду оператора.

Удосконалена конструкція кабіни​
Трубчаста конструкція кабіни забезпечує повну безпеку оператора, захист і надійність  Новий механізм відкривання / закривання вікон, в конструкції якого передбачено допоміжні трос і пружина, і звільнення з допомогою однієї засувки.
Вдосконалена технологія підвісного сидіння / консолі
Підручні джойстики з додатковими кнопками управління  Витончений дизайн  Нові консолі джойстика регулюються по висоті за допомогою поворотного перемикача знизу  Регульовані підлокітники - поверніть поворотний перемикач, щоб підняти або опустити їх для досягнення оптимального комфорту.
Сучасна приладова група з 7-дюймовим екраном​
Новий кольоровий РК дисплей з великими чіткими цифровими покажчиками для температури гідравлічного масла, температури води і палива  Спрощена конструкція полегшує проведення регулювання та діагностики  Також передбачені нові вдосконалені функції, наприклад, камера заднього виду вбудована в монітор  Три режими навантаження: (P) Потужний, (S) Стандартний, (E) Економний, 2 режима работи: Кнопка і використання, (U) призначений для користувача режим на розсуд оператора.
Вдосконалені функції самодіагностики з використанням GPS / спутникові технології
Тепер на приладовій групі можна вибирати подачу одного або двох насосів для додаткового пристосування  Нова протиугінна система з функцією захисту паролем  Швидкість підйому стріли і відновлення потоку рукояті вибирається за допомогою монітора  Тепер є автоматичне форсування потужності - обирається (вкл./викл.) за допомогою монітора  Потужна система кондиціонування і обігріву з автоматичним клімат-контролем, на 20% більше тепла і об'єму повітря, ніж на 7 серії!
RMS (система віддаленого управління​) функціонує за допомогою GPS / супутниковою технологією, забезпечуючи таким чином покращене обслуговування і підтримку клієнтів.
Ходовий візок
Герметична гусениця з башками (уретанові ущільнення)  Стандартна защита на гусеничній стрічці  Комфортабельні пригвинчені сходинки  Великі вирізи для верхніх ковзанок, що забезпечують видалення сміття  Клиновидні бічні рами, що забезпечують видалення сміття  Змащуванний натягувач гусеничної стрічки.
Переваги
Управління серією 9S налаштовується індивідуально під кожного оператора. Оператори можуть повністю налаштовувати свій робочий простір і параметри відповідно до своїх індивідуальних потреб.
Широка кабіна з чудовим оглядом
Кабіна була заново спроектована з метою забезпечення більшого простору, більш широкого поля зору і підвищеного комфорту оператора. Особливу увагу було приділено чистому, просторому і зручному інтер'єру з достатнім оглядом простору навколо машини і виконуваної роботи. Збалансоване поєднання найдрібніших деталей, забезпечить оператору ідеальне положення для безпечного і надійного виконання роботи.
Комфорт оператора
В кабіні легко регулювати налаштування сидіння консолі і підлокітника, щоб вони найкращим чином відповідали особистим параметрами роботи. Положення сидіння і консолі можна встановлювати одночасно і окремо один від одного. Автоматична потужна система кондиціонування повітря і радіо / USB плеєр.
Зменшення стресу​
Як правило, робота являє собою досить великий стрес. Тому робочий простір в екскаваторах серії 9S забезпечує поліпшені зручності, додатковий простір і комфортабельне сидіння для того, щоб мінімізувати стресові ситуації оператора. Потужна система клімат-контролю забезпечує оператору оптимальний вибір температури повітря. Сучасна аудіосистема з USB плеєром, AM / FM стереоприймачем ідеально підходить для прослуховування улюбленої музики.
Зручна приладова панель​
Сучасна оновлена панель управління з 7 '' кольоровим РК екраном і перемикачем з фіксацією положення. На моніторі допустимо вибирати персональні параметри машини. Вибір режиму навантаження і роботи  Самодіагностика   Додаткова камера заднього виду  Контрольні переліки обслуговування  Безпека пуску машини    Відеофункції.

Автоматизована система управління потужністю

Потужність двигуна і гідравлічної системи зливаються разом завдяки сучасній системі CAPO (автоматизованій системі оптимізації потужності), забезпечуючи виконання роботи. Оператор може одним дотиком кнопки встановити власні параметри для пріоритету стріли або повороту, вибору режиму навантаження і додаткових робочих інструментів.
Система CAPO також забезпечує повну самодіагностику і цифрові покажчики для важливої ​​інформації, наприклад, температури гідравлічного масла, температури води і рівня палива. Ця система взаємодіє з безліччю датчиків, розташованих в гідравлічній системі, а також гідравлічному контурі.

Режим навантаження 

В режимі P (Power Max) досягається максимальна швидкість і потужність машини для підвищення продуктивності. Режим S (Standard) забезпечує зменшені, фіксовані обертів двигуна для досягнення оптимальної продуктивності і підвищення економії палива. Для максимальної економії палива і поліпшення управління режим E (Economy) забезпечує точно розраховану потужність в залежності від навантаження. Ці три унікальних режиму навантаження надають оператору можливість вибору потужності, швидкості та економії палива.

Режим роботи

Режим роботи дозволяє оператору вибирати подачу потужності до окремих пристосуванням, наприклад, Гідророзбивачі або пристосуванням з двостороннім потоком, наприклад, дробарці. Індивідуальні установки потоку для кожного пристосування можна запрограмувати з приладової групи.

Призначений для користувача режим

Деякі роботи вимагають більш точних установок машини. За допомогою універсального призначеного для користувача режиму U (User) оператор може налаштовувати обертів двигуна, вихідну потужність насоса, обороти холостого ходу і інші установки машини для виконання роботи.

Модернізована гідравлічна система

Для досягнення оптимальної точності компанія Hyundai переробила конструкцію гідравлічної системи, забезпечивши оператора можливостями надточного торкання і поліпшеною керованості. Поліпшене керування подачею насоса зменшує подачу, коли органи управління не використовуються, що дозволяє звести до мінімуму витрати палива. Вдосконалені золотникові клапани в Гідророзподільники розраховані на забезпечення більш точної подачі до кожного механізму з меншими втратами. Вдосконалені гідравлічні клапани, створені з високою точністю поршневі насоси з об'ємним регулюванням, точні органи управління і розширені функції руху роблять легкої роботу будь-якого оператора серії 9S. До переліку вдосконалених функцій входять відновлення потоку при складанні рукояті і опусканні стріли, вдосконалена технологія

технологія гідророзподілювача і інноваційна система автоматичного пріоритету стріли і повороту для досягнення

оптимальної продуктивності в будь-якій області застосування.

Автоматичний пріоритет стріли-поворота

Ця інтелектуальна функція автоматично і безперервно стежить за підтримкою ідеального балансу гідравлічної подачі для переміщення стріли і повороту машини. Удосконалена система CAPO контролює гідравлічну систему і регулює її параметри для досягнення максимальних характеристик і продуктивності.

Направляючі і регулятори натягу гусеничної стрічки

Зносостійкі напрямні гусеничної стрічки утримує ланки гусениці на місці • Натяг гусеничної стрічки легко здійснюється завдяки використанню стандартних натяжителей гусеничної стрічки з тавотніцей і амортизуючими пружинами. 

Міцність конструкції

Конструкція кабіни серії 9S виконана з міцнішого, але одночасно більш тонкого профілю, що забезпечує підвищену безпеку і поліпшений огляд. Суцільнозварна конструкція з ненапряженной, високоміцної сталі утворює міцну, більш надійну і низьку раму. Міцність конструкції була випробувана за допомогою методу скінченних елементів (FEM) та випробувань на перевірку тривалості терміну служби.

  ДВИГУН CUMMINS B5.9-C   ДВИГУН  HYUNDAI D6BV-C
  • Шестициліндровий чотиритактний двигун з турбонаддувом і охолодженням повітря наддуву створений для забезпечення високої потужності, надійності, економічності і низького рівня викидів.
  • Конструкція двигуна Cummins B5.9-C містить на 40% менше деталей, ніж у конкурентів. Це означає зниження ймовірності відмови двигуна, коли він найбільше потрібен. Це також означає меншу кількість запасних частин, які необхідно мати в запасі.
  • Ремонт спрощений завдяки тому, що для обслуговування не потрібні спеціальні інструменти. Зменшена маса без втрати потужності.
  • Двигун B5.9-C здатний досягти стандартів викидів без електронного управління двигуном. Ви отримуєте надійну силову установку, що відповідає екологічним нормам, не переплачуючи за непотрібну технологічну складність.
  • Шестициліндровий чотиритактний двигун з турбонаддувом і охолодженням повітря наддуву створений для забезпечення високої потужності, надійності, економічності і низького рівня викидів.
  • Двигун Hyundai D6BV-С створений для найважчих умов роботи. Площа поверхні підшипників збільшена для більш надійної роботи при високих навантаженнях. Зниження тертя в циліндрах двигуна означає більший термін служби і збільшену вихідну потужність. Починаючи з посиленою конструкції блоку і закінчуючи більш міцним картером шестеренні передачі, двигун D6BV-C створений більш міцним, щоб служити довше.
  • Двигун D6BV-C здатний досягти стандартів викидів Tier 2 без електронного управління двигуном. У ньому використовується надійна механічна вбудована система уприскування палива. Двигун Hyundai - це надійна силова установка, відповідна екологічним нормам.

Екскаватор R220LC серії 9S спроектований для досягнення максимальної рентабельності завдяки підвищеній ефективності, використання вдосконалених службових функцій і компонентів зі збільшеним терміном служби.

Ефективність використання палива

​Екскаватори серії 9S створені надзвичайно ефективними в плані використання палива. Такі удосконалення, як триступенева система зниження оборотів двигуна і новий економний режим допомагають економити паливо і зменшити вплив на навколишнє середовище.

Hi-mate (система віддаленого управління)

Hi-mate, розроблена компанією Hyundai система віддаленого управління, забезпечує операторів і обслуговуючий персонал дилера найбільш важливою інформацією для обслуговування та діагностики машини з будь-якого комп'ютера, що має доступ в Інтернет. Користувачі можуть бачити місце розташування машини на цифровій карті і встановлювати межі роботи машини, що знижує потребу в численних викликах технічної допомоги. Система Hi-mate економить час і гроші власника і дилера, пропонуючи профілактичне обслуговування і знижуючи час простою машини.

Легкий доступ

Доступ з рівня землі до фільтрів, маслянки, запобіжників, комп'ютерним компонентам машини, а також широко відкриваються відсіки роблять сервісне обслуговування на серії 9S зручнішим.

Збільшений термін служби компонентів

Екскаватори серії 9S були спроектовані з втулками, розрахованими на тривалі інтервали змащення (250 год) і полімерними прокладками (стійкими до зносу, що знижують рівень шуму), гідравлічними фільтрами зі збільшеним терміном служби (1000 год), гідравлічним маслом з тривалим терміном служби (5000 год), більш ефективними системами охолодження і інтегрованими системами попереднього нагріву, що збільшує інтервали між сервісними обслуговуваннями , зводить до мінімуму експлуатаційні витрати і знижує час простою машини.

Експлуатаційна маса (приблизно)

В експлуатаційну масу входить стріла 5680 мм, рукоять 2920 мм, ківш зворотної лопати з гіркою по SAE 0,92 м3, мастильні матеріали, охолоджуюча рідина, повний паливний бак, повний гидробак і все стандартне устаткування.

 Маса основних компонентів  Гусеничний екскаватор R220LC-9S
Поворотна платформа, кг 5850
Стріла (з гідроциліндром рукояті), кг 1950
Рукоять ( гідроциліндром ковша), кг 1095
БАШМАКИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНА МАСА Питомий тиск на грунт, кгс/см2
Тип Ширина Модель Вага, кг  
Башмаки з потрійними грунтозацепамі, мм 600 (24'') R220LC-9S 21900 (48280) 0.46 (6.54)
R220LC-9S H/W 23360 (51500) 0.50 (7.11)
700 (28'') R220LC-9S 22250 (49050) 0.40 (5.69)
R220LC-9S H/W 23710 (52270) 0.43 (6.11)
800 (32'') R220LC-9S 22515 (49640) 0.36 (5.12)
R220LC-9S H/W 23975 (52855) 0.38 (5.40)
900 (36'') R220LC-9S 22700 (50220) 0.32 (4.55)
Башмаки з подвійними грунтозацепамі, мм 710 (28'') R220LC-9S H/W 24135 (53210) 0.43 (6.11)